Személyes kiszolgálásra nincs lehetőség!
A 40.000 Ft-ot meghaladó rendelésnek INGYENES a szállítása!
Az 1.500 forintot meg nem haladó rendeléseket, csak előre utalással vagy bankkártyás fizetési móddal lehet leadni!
A csomagokat Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes értesítés nélkül szállítják ki, az átadásunkat követő munkanapon. A Futárszolgálat SMS-ben küld értesítést a kiszállítás napjának reggelén. A szállítás napján nem határozható meg egy konkrét időpont, mivel a futár több csomaggal címről címre halad.
A futárszolgálat nem vállalja, hogy kiszállítás előtt telefonon egyeztet a címzettel.
Célszerű munkahelyi címet megadni szállítási címként, ekkor még kollégája is átveheti a csomagot, ha Ön pont akkor nem elérhető, ebben az esetben kérjük, hogy a cég, vállalkozás nevét is adja meg.
Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a címen. Ebben feltünteti a csomagszámot és az elérhetőségét.
A vásárló ezen telefonszámon megbeszélheti a futárral a következő kézbesítés időpontját! Ha viszont nem keresi a futárt, akkor a következő, utolsó kézbesítés az értesítés dátuma utáni 5. napon valamikor nap közben várható újra.
Szállítási lehetőségek és díjak:
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1650 Ft*
GLS Csomagpontra és GLS Automatába szállítás díja: 1400 Ft*
Karcagon belül kiszállítás: 500 Ft*
*(Bruttó árak, a 27 %-os áfát tartalmazzák)
Fizetési lehetőségek és díjak:
Előre utalásos fizetés: ingyenes
Az előre utalás átfutási ideje általában +1 munkanap
Bankkártyás fizetés SimplePay-el: ingyenes
Utánvétes fizetés futárnál minimum 1500 Ft-os vásárlási összegtől maximum 200.000 Ft-ig:
Vásárlás értéke | Utánvét kezelés költsége |
---|---|
1.500 - 39.999 Ft | 300 Ft* |
40.000 - 99.999 Ft | 500 Ft* |
100.000 - 149.999 Ft | 650 Ft* |
150.000 - 200.000 Ft | 1500 Ft* |
*(Bruttó árak, a 27 %-os áfát tartalmazzák)
Háztól házig szállított csomag átvétele
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
Online nyomon követés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A megrendeléseket biztonságosan csomagolva szállítjuk. Így a megrendelt áruk szállítás közben nem sérülhetnek.
Kérjük, ha megkapja a csomagot, ellenőrizze, hogy a csomagolás és az árú sértetlen-e. Utólagos reklamációt főleg a dugattyú gyűrűkre nem fogadunk el.
Amennyiben mégis külsérelmi nyomokat lát átvételkor a csomagoláson, úgy vetessen fel a kézbesítővel jegyzőkönyvet a sérülés nagyságáról milyenségéről, erről a tényről, amelynek egy példánya Önnél marad a másik példány a kézbesítőnél. Amennyiben a sérülés nagymértékű azt átvétel nélkül kell visszaküldi.
Kérjük a csomagot kisebb sérülés esetén , vegye át, és együtt állapítsák meg a keletkezett kárt ,lehet hogy csak a csomagolásban keletkezett kár az áruban nem.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni.
A cégünk által tévesen kiküldött termékek szállítási költsége minket eladót terhel.
GLS CsomagPontra és GLS Automatába szállítás
Mikor érdemes GLS CsomagPontra, Automatába kérni a kiszállítást?
Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.
A GLS CsomagPontok és Automaták jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. A GLS CsomagPont keresővel a rendelés leadásakor könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.
Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban/Automatában?
Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban, Automatánál átveheti.
Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél. Az Automatához SMS-ben kapja meg a nyitó kódot.
Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut, melyet a megjegyzés mezőbe kell megadni.
Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban, Automatánál?
A csomag feladásának visszaigazolása után a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba, Automatába a rendelt csomagot. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.
Utánvétes csomagok átvétele
Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (pl. Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.
A GLS Automatáknál utánvétes csomagokat csak bankkártyával lehet kifizetni.
A GLS Automatáknál utánvétes csomagokat csak bankkártyával lehet kifizetni.
Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számlát a csomag átvétele után automatikusan fogja küldeni a rendszer emailben.
Termékcsere szolgáltatás
Amennyiben nem felel meg a megrendelt termék, nem jót rendelt, lehetősége van a termék cseréjére. A termékcsere szolgáltatás szállítási költsége bruttó 2500,- forint, amely magában foglalja az oda-vissza szállítást.
A termék visszaküldése előtt kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken, hogy a cserét gördülékenyen és minél gyorsabban el tudjuk végezni. Fontos, hogy a termék eredeti állapotban, sérülésmentesen, eredeti csomagolásában kerüljön visszaküldésre.
Amennyiben a visszaküldött termék nem felel meg az eredeti állapotnak, sérült vagy hiányos, sajnos nem tudjuk teljes mértékben visszavásárolni vagy kicserélni azt. Ebben az esetben fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a termék árát csökkentett összegben térítsük vissza, amelyet a termék állapotának és a javítási költségeknek megfelelően határozunk meg. Ha az ügyfél nem ért egyet a csökkentett összeggel, akkor a terméket visszaküldjük az ügyfél költségére.
Kérjük, hogy a visszaküldés előtt gondosan vizsgálja meg a terméket és az eredeti csomagolást, hogy elkerüljük a kellemetlenségeket. Ha kérdése van a termékkel kapcsolatban, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba az elérhetőségeinken, és készséggel állunk rendelkezésére a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban.
International shipping
For Slovakian customers, please contact our Slovakian partner: https://agrond.sk/
For Romanian customers, please contact our Romanian partner: https://piesemasinigradinarit.ro/
Shipping outside of Hungary is possible with advance payment.
We can send packages with GLS to the following countries (workdays):
Slovenia, Austria, Czech Republic, Croatia (2), Poland, Germany (2), Belgium, Netherlands, Luxembourg, Liechtenstein, Bulgaria, Switzerland (3), Denmark (3), France, San Marino, Vatican City, Italy (3-5 ), Great Britain, Monaco (4), Ireland (5), Lithuania (3), Latvia (4), Spain (4-6), Sweden (4-7), Estonia, Turkey, Malta (5), Norway , Greece, Andorra, Gibraltar, Portugal, Finland (5-7), Cyprus (6-7), Serbia (2), Bosnia and Herzegovina, Montenegro, Iceland (3), Albania, Macedonia (4), Kosovo (6- 7), Faroe Islands (8)
Please email us for detailed information. The email should include what products you want and to which country.